Monday, March 4, 2024

Policy: Inactive seller (Third Notice)

Dear Seller,

Our records show that your seller account has been inactive for over 173 days and we kindly request that you log in regularly to update your inventory, promotions, and prices. This will help you maintain the competitiveness of your listings within our platform and ensure that orders and chats from buyers are promptly responded to.

To ensure that your buyers' experience is not compromised, your seller account may have Holiday Mode turned on if it continues to be inactive. We urge you to take action and keep your account active. Click here to learn more.

Thank you
Lazada Indonesia

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hai Seller,

 

Sistem kami menunjukkan bahwa toko Anda tidak aktif selama lebih dari 173 hari. Kami menghimbau Anda untuk masuk ke akun Anda secara rutin untuk memperbaharui produk, promosi, dan harga produk Anda. Hal ini akan membantu Anda menjaga daya saing produk Anda di platform kami dan memastikan bahwa pesanan dan chat dari pembeli segera ditanggapi.

Untuk memastikan pengalaman pembeli Anda tidak terganggu, akun toko Anda akan beralih ke Mode Liburan jika terus tidak aktif. Kami mendorong Anda untuk segera masuk ke akun toko Anda agar toko Anda tetap aktif. Klik di sini untuk mempelajari lebih lanjut.

Terima kasih

Lazada indonesia

 

No comments:

Post a Comment